Recomana.cat


Recomana també organitza activitats de mediació i d’acostament de les arts escèniques al públic amb la implicació dels nostres col·laboradors. A aquest conjunt d’activitats les hem anomenades recomanACCIONS
Un dels serveis que oferim és el de seguiment d'un procés de creació: un dels nostres crítics assisteix als assajos durant tres dies diferents i n'escriu una crònica de cada dia juntament amb suport gràfic. Així se segueix l'evolució del treball de les companyies abans de la seva presentació al públic. 


 
En el camí que la crítica sigui un guia per a entrar per camins desconeguts, repetim amb el suport del Grec Festival l'acompanyament als espectadors a la cuina dels artistes. És un programa que compta amb la coordinació d'Elisa Díez (relació amb les companyies) i Alba Cuenca (relació amb el públic). Se suma aquest any, Novaveu per ampliar la difusió d'aquestes experiències a nous canals.

Fàbriques Grec 2018  
Les propostes, una a una Les propostes, una a una
8 de maig de 2018
Recomana
  

L'espectacle ja no està en cartell.
 

SHENZHEN

Stefano Massini/ Roberto Romei

9 de maig a les 13h – Nau Ivanow -

Modera: Carme Tierz (@ctierz)

Focus: Inici de l’aventura escènica + assaigs

Com és el treball de taula? Què passa en les primeres lectures de l’obra? Com respira un espectacle en les primeres jornades d’assaig abans d’aixecar-se i començar a caminar?


GENTRY

Mos Maiorum

25 de maig a les 13h - Fabra i Coats -

Modera: Oriol Puig i Taulé (@oriolpuigtaule)

Focus: Tècnica Verbatim + assaigs

El drama dels veïns que són exclosos del seu barri, sense parany, directament a l’espectador. Verbatim ho és tot. Mentre respires, tu crees l’obra. Com s’assaja un espectacle que depèn tant de la reacció del públic?


NOWHERE IN PARTICULAR

Sònia Gòmez & David Climent & Pere Jou -

Modera: Clàudia Brufau (@claudiabrubo)

4 de juny a les 16h - Graner-

Focus: creació interdisciplinar

Tres creadors de disciplines i estils tan diferents es poden arribar a entendre i fer un espectacle conjunt? Una activitat en què fins i tot els més incrèduls tindran cabuda. Estàs disposat a deixar-te sorprendre?


FALSESTUFF

Nao Albet & Marcel Borràs

20 de juny a les 20h - TNC-

Modera: Alba Cuenca (@Herronita93)

(amb forta presència del col·lectiu Nova Veu, @somnovaveu)

Focus: posada en escena

Què els passa pel cap a aquests dos quan han de posar en escena un dels seus espectacles? Què va ser abans, l’ou o la gallina? Què creen/pensen primer, el text o la posada en escena?


OUR DEATH WON’T HURT ANYBODY

Teatro de los Sentidos / Tang Shu-wing Theatre Studio

22 de juny a les 18 - Fabra i Coats, Sala 1

Modera: Jordi Bordes (@desbordat)

Focus: Del so al text + equip internacional

La companyia de teatre sensorial per excel·lència prova a fer un espectacle de text, però no estan sols. Els acompanyen creadors de Hong Kong. Com es treballa amb un equip tan internacional i amb mentalitats creatives tan diferents?


NOMÉS UNA VEGADA

Marta Buchaca

27 de juny a les 12h - Bonnemaison-

Modera: Teresa Ferrer (@3Aferre)

Focus: condicionament de l’espai + tema dona

El teatre és el millor mirall de la societat. Marta Buchaca examina víctima i maltractador en una obra que posa el focus en la dona. Nosaltres el posarem a més en l’espai (La Bonnemaisson) per saber de quina manera condiciona la concepció de l’obra.


KINGDOM

Agrupació Sr. Serrano

28 de juny a les 19h - Graner-

Modera: Aída Pallarès (@aidapallares)

Focus: posada en escena + coordinació d’elements...

Vols ser per una estona un membre més de l’Agrupació Sr Serrano? Vols viure des de dins Kingdom? No et podem assegurar que en sortiràs indemne, de ben segur que et quedarà la petjada del mític monstre.


RAPHAËLLE

La Conquesta del Pol Sud

29 de juny a les 19h - Sala Tallers/TNC -

Modera: Manuel Pérez i Muñoz (@ManelPiM)

Focus: part audiovisual de les seves obres

El teatre fa temps que ha deixat de ser text i prou. El món audiovisual cada dia és més present i els integrants de La Conquesta del Pol Sud en són experts. Com es concep un muntatge que basa la seva força en la imatge documental gravada, projectada i en moviment?


COMPARTEIX