Qui l’ha sentida ja no la pot oblidar. La veu del contratenor Serge Kakudji paralitzava els sentits del públic mentre marcava el pas dels ballarins d’un dels espectacles més mítics dels Ballets C de la B, Pitié! A Coup Fatal, Alain Platel torna a dirigir la veu de seda de Kakudji i una orquestra de tretze músics congolesos que no sols interpreten un repertori barroc, sinó que fan ballar aquesta esclatant fusió de cultures. Un cop fatal a les convencions teatrals. Després del cabaret geriàtric de Gardenia (Temporada Alta 2010), la nova creació d’un artista genialment imprevisible.
S’anunciava Coup Fatal com una obra que trenca amb els gèneres: Un concert de cor? Un espectacle de dansa? Una òpera barroca? Una indefinició que enlluerna, al mateix temps que genera dubtes. Després de la sensible Gardenia també a Temporada Alta i Tauberbach al Grec, Alain Platel arriba de nou disposat a enfonsar les estructures.
Pots llegir la crítica sencera en el següent enllaç: