Sí o no? Me'n vaig o em quedo? Oblidaré o tiraré endavant? El conflicte, la indecisió, anar endavant i endarrere sense ser capaç de decidir què és millor... Tots aquestes sensacions us les suggeriran les coreografies d'aquest espectacle, on els intèrprets utilitzen dos objectes, un banc i una maleta, per explicar el conflicte entre qui es vol quedar i qui vol marxar. Una jove companyia coreana de teatre físic dirigida per Jeahyun Nho ens mostra el seu talent per explicar històries fent servir els llenguatges de la dansa, el circ o la performance, segons el cas, i utilitzant els objectes més diversos en les seves representacions.
La indecisión de los seres humanos es el tema central de la pieza de I Moment, una compañía coreana que explora los diversos elementos necesarios para crear un espectáculo de arte de calle que gusta tanto a grandes como a pequeños.
Llegar para irse, un constante movimiento que mezcla técnicas de danza y circo con una variedad infinita de teatro gestual. Unas cuantas maletas y un banco es lo único que necesitan los tres intérpretes para hacernos creer su estado de tránsito continuo.
Cuerpos que se mueven sin querer moverse, técnicas audiovisuales como la danza en cámara lenta y una adecuación perfecta y milimetrada de las acciones al espacio capturan la atención del público, al que la compañía sabe muy bien cómo sorprender. Los espectadores no se muestran indecisos y el aplauso final denota su convencimiento.