Aquesta peça constitueix una deambulació per una memòria corporal feta d’empremtes, rastres i forats deixats pel temps, i és una del seves particularitats el fet d’haver estat desenvolupada al llarg d’un període de sis anys. La durada del procés va ser triada amb la finalitat de permetre que el temps posés realment a prova la memòria corporal dels seus protagonistes. L’obra resultant es compon de quatre solos acompanyats diferents, creats successivament any rere any i ensamblats de forma progressiva per formar un tot que s’ha anat desenvolupant com ho fa una planta amb el transcurs dels anys. Composta de capes, de residus acumulats pel temps, les experiències i les petjades, l’obra juga tant amb les emocions com amb els esdeveniments.
Olga de Soto es coreògrafa, ballarina i investigadora en dansa que viu a Brussel·les. Inicia el seu treball el 1992, centrat en la investigació i l’escriptura coreogràfiques, creant nombroses obres de diferent format. A principis de 2000, inicia una sèrie de projectes de creació íntimament lligats a llargs processos d’investigació i documentació, al marge de les lògiques clàssiques del modes de producció. El seu treball ha estat presentat una vintena de països. Des de fa anys, Olga és convidada amb regularitat a intervenir en el marco acadèmic, compartint la seva metodologia d’investigació corporal i documental a universitats d’Europa, Amèrica Llatina i els Estats Units.
Encara no hi ha crítiques publicades