Popcorn Machine. A domestic Apocalypse

informació obra


La companyia va patir d'un espai poc idoni per al seu espectacle i, a sobre, va haver d'improvisar per culpa d'una inoportuna lesió. No va rodar gens bé. Ara, el Festival Grec els dóna l'espai adequat per a desenvolupar un treball surrealista, desenfadat, divertit, enginyós que espatega com les crispetes quan s'escalfa l'oli a la paella.

Companyia:
My! Laika
Direcció:
My! Laika i Florent Bergal
Intèrprets:
Philine Dahlmann, Salvatore Frasca, Elske van Gelder, Eva Ordonez Benedetto
Composició musical:
Philine Dahlmann, Salvatore Frasca, Chopin, Rakhmaninov, NOFX i Fratelli Mancuso, Antonio Marangolo
Músics:
My!Laika
Vestuari:
My!Laika, Lola Kirchner
Il·luminació:
My! Laika, Luca Baraldo
Ajudant de direcció:
Alessandro Angius (regidoria)
Producció:
Les Thérèses, My!Laika, Transversales Scène Conventionnée de Verdun, circ que O!
Sinopsi:

Si no heu estat mai dins d’una màquina de fer crispetes, potser venir a veure els My! Layka us permetrà fer-vos una idea de com seria l’experiència... I és que en el seu espectacle, d’un ritme frenètic, no només ofereixen circ d’alta qualitat tècnica que ha triomfat per tot Europa i ha seduït la crítica, sinó també una estètica neofuturista i un humor gairebé dadaista que de vegades us farà riure i d’altres us glaçarà el somriure als llavis. El muntatge, amb un mecanisme narratiu fragmentat que l’apropa a les dramatúrgies contemporànies, presenta uns personatges enfrontats a situacions extremes que utilitzen les tècniques de circ més difícils per tal d’expressar aquells conflictes que tots portem a dins. Veniu preparats, que aquí hi ha volcans de crispetes, bolets atòmics i... una pluja de tigres.

Crítica: Popcorn Machine. A domestic Apocalypse

25/06/2013

Sense Títol (Crítica amb títol a la web, importada de l'antiga base de dades)

per Jordi Jané

Espectacle de circ adult per a espectadors adults de totes les edats. Estètica pseudodadaista per a una potent bogeria escènica que eixampla els camins del circ contemporani. Philine Dahlmann i Elske Van Gelder (Escola Rogelio Rivel, mans a mans a Tàrrega 2006, quadre aeri a El circ de Sara 2006-2007) fustiguen el malabarista Salvatore Frasca mentre la hipnòtica Eva Ordóñez dansa místicament al trapezi envoltada per Chopin, Zappa, Rachmaninoff i Beethoven. Un repte estètic, psíquic i intel·lectual.

Premis Jeunes Talents 2010 i Mirabilia 2011. Sense text. No se’l perdin.