Airotic

informació obra



Intèrprets:
Les Farfadais
Direcció:
Juan Armando Pérez Sánchez, el Jimagua
Companyia:
Tropicana
Sinopsi:

Sense mai ofendre al públic i sempre procurant un bon gust artistic, darrere la sensual incandescència on l'hedonisme sembla ser la paraula clau, els Farfadais encarnen Eros i Afrodita durant bojos actes que celebren el més profund i pur amor. De fet, no ens malinterpreteu amb aquest acte, darrere aquests cossos que s'entreguen l'un a l'altre, primer creuant-se, entrecreuant-se i mesclant-se sense mai avorrir i després enredant-se i harmonitzant-se, hi ha cors que bateguen en sincronia amb el tempo de la vida.

Crítica: Airotic

14/08/2018

Circ per a exhibir el múscul

per Jordi Bordes

El treball de Les Farladais és inequívoc. En cada escena hi ha un cant al cos, al múscul. Ho fan amb punts d'enginy, gràcies a les verticals i les torsions des de diferents elements. Quan executen el treball en les cintes aèries, o les barres fixes, o fent les verticals dalt del pedestal prenen formes pseudocircenses. Quan treballen en la banyera o una mena de llit de dos capçals, exploten l'erotisme que esclata definitivament amb un sensual estripsease amb llum negra que revela els cossos esculturals sense un fil de roba. El seu treball ve acompanyat per una contorsionista que, puntualment, també completa alguna coreografia. I que ajuda a canviar de registre, puntualment. Segons es pot intuir veient el show que van presentar al concurs televisiu Got Talent (2015) a Itàlia, han estirat els elements escenogràfics per ampliar la durada de l'espectacle. Hi ha una notable vistositat amb un vestuari extrem i un espai que viatja de l'infern de les barres fixes a la fantasia del castell de fades. 

Aquest espectacle, pensat per a creuers, desembarca a Barcelona, gràcies a la insistència d'Anexa. I a la casualitat que el duet creatiu (format per Kyle i Stephane) estigui arrelat a Barcelona (la seva oficina està a l'Hospitalet de llobregat). També es completa amb una aposta del Lio de Eivissa (Joan Gràcia, del Tricicle, és el director artístic d'aquest espectacle gastronòmic i de revista, des de fa anys): La cantant Khaoula Bouchkhi posa veu i presència per sobre de les pistes de so gravades, amb alguna acció de risc (penjada per sobre de l'exercici de cintes aèries) i de picardia (baixant al públic, en clau vedet). 

L'espectacle persegueix el lluïment del cos i, puntualment, una demostració d'amor fidel entre els dos  protagonistes. Pensat per a un públic gai (el seu show s'emmarca en els creuers d'aquest target) arriben a Barcelona coincidint amb el Circuït. A aquesta iniciativa de les empreses de GaiExample s'espera la visita de 70.000 gais. Si el resultat comercial és favorable, Anexa podria plantejar noves estades d'aquest show al Victòria.