En la seva segona obra, Encore, la ballarina i coreògrafa Eugénie Rebetez, àlies Gina, presenta de nou un espectacle unipersonal. A mig camí entre la pallassada còmica i la lúgubre realitat d’una diva fracassada, la seva brillant sublimació del gènere es tradueix en una exuberant sensualitat, un moviment poderós i una visió seriosa, fins i tot patètica, de la condició humana.
Fins que s’abaixa el teló al final de l’obra, Encore segueix la mateixa línia que el seu espectacle predecessor, Gina (2010), que va ser àmpliament elogiat tant pel públic com per la crítica. I també aquest cop Rebetez ens obsequia amb una veu meravellosa que canta a l’amor i la pèrdua.
La coreògrafa i ballarina suïssa Eugénie Rebetez va estudiar dansa a Bèlgica abans de matricular-se a l’Institut de les Arts ArtEZ (Països Baixos), on va llicenciar-se en dansa i coreografia el 2005. Posteriorment va començar a treballar amb David Zambrano a Brussel·les i Amsterdam, i amb Zimmermann i De Perrot a Zuric. El 2008 es va establir a Suïssa. Des d’aleshores ha creat dos espectacles unipersonals: Gina (2010) i Encore (2013).