Un thriller psicològic, carregat d’humor negre, sexe i violència.
En una sala d’anatomia forense, un home i una dona. El Sergi es disposa a fer-li l’autòpsia al cadàver de la Raquel, però el seu propi destí li reserva una sorpresa que el pertorbarà tant a ell com als espectadors.
Aquests són els ingredients d’aquesta obra brutal i necessària estrenada als EUA amb enorme èxit.
Descobreix Ningú et coneix com jo. T’atreveixes?
Sembla que l'anatomia forense està a l'ordre del dia, pel que fa a la ficció. I, si no, vegem la coincidència ambiental entre aquesta obra de Roger Peña (Barcelona, 1959), autor també de «Cremats», «Iaia!» o «El recanvi» —que ja fa temps que ha rondat pels escenaris de fora en una versió en espanyol com el Miami Dade County Auditorium, a més de la previsió d'una gira per les Amèriques i el circuit hispà dels EUA— i la sèrie televisiva de TV3 «Nit i dia» que, ben al contrari del que podia semblar, no ha allunyat els espectadors de a pantalla pel temor a la seva presumpta escabrositat.
Però de la ficció cinematogràfica a la ficció teatral, l'atmosfera del bisturí, les bates verdes, els llums freds fluorescents i la llitera que fa la funció de l'antiga "pedra", com s'anomenava popularment quan els tanatoris no eren un negoci com ara, hi ha un impediment entre la cuirassa protectora de la distància del fotograma i el realisme directe dels cossos en viu.
Esclar que ni el Sergi ni la Raquel, els dos personatges d'aquesta obra amb aires de thriller psicològic i una mica de sal i pebre de ciència-ficció, no pateixen ni una esgarrinxada i, per tant, ben aviat allò que podria semblar una sessió idònia per a aspirants a cirurgians es transforma en una mena de teràpia de parella o teràpia sobre la violència de gènere, això sí, sense psicòleg pel mig. (...)