Invisibles. 21 Circ d'hivern

informació obra



Intèrprets:
Deborah Cobos, Jordi Serra, Tomeu Amer, Griselda Juncà
Interpretació musical:
Blai Juanet, Marc Sastre
Composició musical:
Blai Juanet, Marc Sastre
Escenografia:
Roger Orra
Vestuari:
Rosa Lugo
Il·luminació:
Adrià Pinar
Sinopsi:

Aquests dies de confinament no hi ha teatre. Amb l'objectiu de reconfortar i acompanyar aquests dies de soledat i estranyes, moltes companyies que han penjat vídeos dels seus muntatges. Recomana, sensible a la iniciativa desinteressada dels artistes, els ordena a través del web.  


Podreu accedir a les gravacions clicant la pestanya del video de les fitxes.

Si tens dificultats, clica aquí

“No sé ben bé què és la fugida, però si em poso a recordar d’on vinc, m’adono que no sempre he estat jo... No m’avorreixo tant i ja no m’agrada jugar a pilota. La meva història és plena de canvis a vegades decidits i a vegades provocats, suposo que com la de tots... Ara que ja he viatjat per tot el món, que ja he creuat deserts, mars i muntanyes, ara que tinc quatre anys i ja sóc gran, us ho explicaré tot tal com m’agrada que m’ho expliquin, com un conte.”

Invisibles, a través del circ i la música parlarà de la fugida a través d’històries que tantes persones i pobles han viscut i que fa que siguem on som i siguem qui som.

En aquest Circ d'Hivern veurem a sis artistes vivint i fusionant la música i el circ en un espectacle on podrem veure trapezi, guitarra, escala d'equilibris, saxo, roda alemanya,percussió o quadrant rus entre d’altres. Tot lligat en una dramatúrgia contemporània i per a tots públics.

Crítica: Invisibles. 21 Circ d'hivern

11/07/2017

El gusto por las pequeñas cosas

per Elisa Díez

Invisibles es un espectáculo que habla de las huidas, ya sean obligadas por motivos de guerra, hambre, por miedo o por otro tipos de problemas. ¿Quién no ha huido alguna vez de algo? Está huida se ve representada en formato de circo. Este es uno de los montajes familiares que propone el Festival Grec de este año. 

La música en directo, en su gran mayoría, se agradece desde el principio. Incluso cuando el número requiere una gran concentración, la música se convierte en silencio, apreciado desde platea como un síntoma inequívoco de tensión. También destaca el acertado diseño de iluminación de Adrià Pinar, que consigue dar al resultado un toque de magia y de calidez, como si estuviéramos en casa.

Como ya viene siendo tradicional en el circo contemporáneo, los equilibrios funcionan sobre cuerdas, sobre la rueda de metal, sobre las escaleras y sobre el trapecio. Todo ello consigue los aplausos del público, pero quizás el mejor número, y a la vez el más aplaudido, es el de la trapecista. La compañía, en su búsqueda por llegar al corazón del espectador, ha buscado un circo muy teatralizado y eso se nota en el ‘trato’ con el público. 

(...)

L'enllaç a Youtube no està disponible.