En el funeral del president de l'equip de primera divisió, el Ràpid Sport Club, mort d'una manera violenta després de la pallissa d'uns desconeguts, la seva segona esposa i el fill del seu primer matrimoni reben, en una de les estades VIP de l'estadi, les visites de diferents persones relacionades amb el difunt. Allà acudeixen, entre altres: l'EXPRESIDENT de l'equip, el major rival en vida del difunt; la SECRETÀRIA del mort, que sofreix d'una espècie de bogeria lúcida; un home major, antic amic del president i que va ser l'últim SERÈ que va tenir la ciutat. L'última aparició serà la de l'ESPECTRE del propi president.
Vint anys de la Companyia La Hongaresa de Teatre.
Una vetllada inquietant que revela la soledat de tots els individus. Fins i tot, d'un president de club de futbol que està a les portes de competir a Europa. Com més himnes sonen, menys humanitat resta al personatge.
El repte d'aquesta peça és que una pila de personatges (la secretària, l'expresident o el company de joventut i exsereno de professió) parlen a través de les notes d'un violoncel. Fill únic i segona dona mantenen un diàleg similar al dels humans, tot mirant sempre la caixa de ressonància. En aquest sentit la intèrpret, juga a no ser-hi, a posar la veu amb el seu arc i les cordes. Es tracta d'un interessant codi que funciona i completa un quadre que, d'altra manera, podria ser massa lineal. El text, escrit a quatre mans per Paco Zarzoso i Lluïsa Cunillé, beu de les pauses plenes de sentit de Harold Pinter. Aquells silencis, o fragments de conversa no escoltats, són els que ha d'imaginar l'espectador perquè cadascú es faci la composició dramatúrgica a mida. Les reflexions sobre el teatre, amb un to més aviat catastrofista, també repica en aquella insatisfacció (aparent) de Thomas Bernhard.
Molt bon treball que surt massa d'hora de la cartellera i que mereix més atenció del públic.