La companyia australiana que va entusiasmar el públic del Grec 2013 torna a Barcelona per presentar un altre dels seus espectacles, un muntatge que combina les emocions més intenses amb el circ més depurat.
Tant se val que els vegin a Àsia o a Europa, al nord o al sud... No hi ha audiències que es resisteixin a l’encís d’un espectacle de Circa, una companyia australiana que ja ha mostrat el seu secret a Barcelona: les tècniques més treballades del món del circ, posades al servei de les emocions i els sentiments. El resultat són espectacles que commouen i sorprenen, com va passar l’any 2013 amb Circa i com segur que es repetirà enguany amb Beyond. I és que els set artistes que actuen en aquest muntatge estan disposats a mostrar-nos el seu jo interior i connectar amb el públic per tal de dur-lo... més enllà. Perquè convida els espectadors a explorar límits: els que separen els humans dels animals, la gent de seny dels bojos i la lògica dels somnis. Amb calidesa, emoció i algun toc de surrealisme, els artistes de Circa ens mostraran les seves habilitats extraordinàries, però també les ombres de la naturalesa humana i, el que és més important, un univers de sentiments i tendresa.
Escasa oferta de circo en esta edición 2014 del Festival Grec y la Sala Ovidi Montllor llena para recibir a Circa, que ya el año pasado triunfaron con Opus. En esta ocasión se presentan mucho más salvajes, feroces y animales pero con una fuerte carga sentimental que se refleja desde el principio en la banda sonora escogida para acompañar sus acrobacias.
New York, New York o My Way nos trasladan a un cierto ambiente de cabaret, sus indumentarias marineras y el doble telón lo confirman. El espectáculo se inicia a telón corrido y con una primera acción más dancística que acrobática pero lo mejor está por llegar. Demostración de fuerza y técnica que deja con la boca abierta a los presentes que aplauden con entusiasmo cada nuevo número. Desde tierra, sobre cuerda, sobre tela, desde el trampolín o la barra sus movimientos son precisos y espectaculares. (...)