Génesis 6, 6-7

informació obra



Direcció:
Angélica Liddell
Escenografia:
Angélica Liddell
Il·luminació:
Angélica Liddell
Vestuari:
Angélica Liddell
Intèrprets:
Juan Aparicio, Paula Semikozova, Aristides Rontini, Sindo Puche, Angélica Liddell, Yuri Ananiev, Sarah Cabello Schoenmakers, Paola Cabello Schoenmakers, Borja López
So:
Sandra Vicente, Antonio Navarro
Vídeo:
Sandra Vicente, Antonio Navarro
Companyia:
El Eje
Dramatúrgia:
Paula Ribó
Sinopsi:

El de Génesis 6, 6-7 és un món esgotat de suportar la seva pròpia misèria. Un món que ja no pot seguir esperant i només vol desaparèixer, que busca la destrucció per arribar al més sagrat. Després de més de quatre anys sense trepitjar terres catalanes, Angélica Liddell —un dels referents reconeguts de l’avantguarda teatral europea, amb un lligam dolorosament íntim entre escena i experiència personal— torna a Temporada Alta amb un espectacle que barreja el teatre amb la poesia, que entrecreua la fúria del mite de Medea amb l’Antic Testament. Liddell ens tornarà a deixar sense paraules.

Crítica: Génesis 6, 6-7

27/11/2018

Santa Angélica Liddell contra el Déu d’Abraham

per Manuel Pérez i Muñoz

Després d’ordenar-li reproduir- se fins a l’infinit, Déu es penedeix al veure la maldat de l’home i pensa a destruir-lo. A aquest passatge bíblic es refereix l’última obra de la creadora i directora d’escena espanyola Angélica Liddell, Génesis 6, 6-7, que dissabte va ser el plat fort de la setmana de la creació contemporània del festival Temporada Alta. La tornada de la filla pròdiga va omplir en tots els sentits el Municipal de Girona, molt especialment de la seva visceralitat creativa. El brillant tancament de la Trilogía del infinito és una metralladora d’imatges aclaparadores que ens connecten amb el nostre corpus simbòlic més elemental, el que va dels instints reproductius a la paraula i queda escrit als passatges més remots de l’Antic Testament (...)