Bare Per sobre de totes les coses

informació obra



Companyia:
Madam Teatre
Autoria:
John Hartmere, Damon Intrabartolo
Composició musical:
Christopher Deschene, Brian Benison
Coreografia:
Oscar Reyes
Direcció:
Daniel Anglès
Direcció Musical:
Oriol Padrós, Miquel Tejada
Traducció:
Marc Gómez
Il·luminació:
Daniel Anglès
So:
Joan Gil, David Codina
Intèrprets:
Jan Forrellat, Marc Flynn, Anna Herebia, Iskra Bocanegra, Marc Gómez, Miguel Ángel Sánchez , Marc Andurell , Clara Gispert , Anna Lagares, Joan Mas, Gerard Mínguez, Laura Morales , Desirée Moreno , Gara Roda, Joan L. Santos, Ester Bartomeu, Lucy Lummis, Eduard Doncos, Eduard Lacueva, Helena Jara
Interpretació musical:
Oriol Padrós, Abel Garriga/ Adrià Aguilera, Unai Eizagirre, Ricard Buenaventura, Guillem Barceló
Ajudantia de direcció:
Àgata Casanovas, Jordi Taixés
Escenografia:
Estanis Aboal
Vestuari:
Estanis Aboal
Caracterització:
Vanesa Oller
Vídeo:
Adrià Klose, Maiol Díez
Sinopsi:

Per sobre de totes les coses és l'adaptació catalana del musical nord-americà Bare. És una òpera pop contemporani i vibrant, que explica una història carregada d’emocions: un grup d’adolescents que estudia en un internat catòlic a principis dels 90, lluita per superar problemes d’identitat, sexualitat, llibertat, educació i religió.

Provocador, intens, apassionat i explosiu, el muntatge explora com una generació navega sobre la corda fluixa, entre l’adolescència i l’edat adulta. Busquen el seu lloc al món examinant les conseqüències de despullar l’ànima o d’ocultar-la per encaixar seguint els patrons que la societat ja ha decidit per ells.

El musical ha aconseguit commoure espectadors d’arreu del món des de la seva estrena l’any 2000 a Los Angeles. Considerada una peça de culte, ha tingut més de 100 produccions internacionals, i s’ha estrenat en escenaris de l'Off Broadway de Nova York, el Wes End de Londres, Sidney, Liverpool, Canadà,… i ara, Barcelona.

Premi de la Crítica 2014 en la categoria de musical

Crítica: Bare Per sobre de totes les coses

30/08/2014

BCN i el teatre musical

per Jordi Sora i Domenjó

Després de la dansa contemporània, a allò que hi dedico més hores dins de les sales és a veure teatre musical. Per fi m'he decidit i de tant en tant espero que em permeteu la llicència de parlar-vos d'aquest gènere tan mal conegut a casa nostra com imprescindible de seguir!

I és clar: l'èxit rotund i indiscuctible al Teatre Gaudí de PSDTLC era l'excusa ideal per a començar d'una vegada. A l'enllaç podeu llegir la crítica.

Cantar, ballar i actuar bé... Heus aquí la qüestió!