Hippos

Teatre | Dansa

informació obra



Direcció:
Quim Bigas
Intèrprets:
Albert Garcia, Jordi Gilabert, Maria Mora, Carla Tovias , Akira Yoshida
Composició musical:
Clara Aguilar
So:
Clara Aguilar
Producció:
Zum-Zum Teatre
Vestuari:
Olga Cuito
Autor:
Akira Yoshida
Sinopsi:

En un món on conviuen quotidianament els animals i les persones, ens acostem a uns hipopòtams que agafen el camí del mig. Són persones disfressades i mimetitzades en l'animal que porten a sobre o bé hipopòtams que es busquen dins els individus que hi posen el cos? Acompanyem aquests hipopòtams en un recorregut físic que podria ser una faula, una metàfora, la reflexió preliminar per a una tesi doctoral sobre la humanitat i l'animalitat o bé, senzillament, una proposta per a tots els públics de la qual podem formar part.

Finalista a la categoria d'arts de carrer dels Premis de la Crítica 2018

Crítica: Hippos

08/09/2018

¡Soy un hipopótamo!

per Elisa Díez

(...)

Zum Zum Teatre abandona su zona de comfort con la ayuda de Quim Bigas, deja el teatro más puramente familiar para afrontar un espectáculo, que para los más pequeños serán tres hipopótamos bailando o revolcándose por el suelo, pero los mayores leerán la capa más interna, aquella que nos habla de la diferencia, de la tolerancia, del encaje en la sociedad de aquellos que se salen de la norma. En definitiva de que todas las identidades son igual de válidas independientemente de la etiqueta que las queramos poner.
Hippos es un espectáculo hipnótico, lo mismo puede durar 10 minutos que 25. Es la marca de movimiento la que te atrapa. Da lo mismo que suene “One more time”, en modo disco que algo más lento, la ingravidez de movimiento y la manera “torpe” de caminar o de levantarse me representan. Creo que por fin, he encontrado el animal con el que empatizar. Sí, desde ahora, soy un hipopótamo!