A un projecte d’El Conde de Torrefiel cal anar-hi obert a la sorpresa i la curiositat. La seva obstinació amb l’enderrocament de fronteres i etiquetes continua amb KULTUR, spinoff de LA PLAZA, muntatge que flirtejava amb la instal·lació museística i que va ser guardonat amb el Premi de la Crítica 2018. Aquesta idea de la performance també domina aquesta nova proposta que enfronta l’espectador a una escena en aparença realista (un càsting que exigeix una escena de sexe explícit) per crear una experiència íntima i subjectiva, perquè adopti, ajudat per la foscor i uns auriculars, la posició d’un voyeur que espia una situació que creix en intensitat.
Sexe com a frontera, últim tabú. Sexe que la societat hipermediatizada ens torna mastegat, saturat de clixés, escopit amb violència en forma de pornografia. Per a una companyia com El Comte de Torrefiel, que furga sempre en la duplicitat moral, era qüestió de temps que el porno passés a primer pla. Els directors Tanya Beyeler i Pablo Gisbert han anat saltant de les sales de el fons de l''off' de Barcelona fins despuntar en festivals de referència europeus com el Kunsten belga. Les seves creacions, classificades de vegades dins de la dansa, compten amb producció de Suïssa i Àustria mentre aquí tot just actuen uns dies. El de sempre. (...)
LLEGEIX LA CRÍTICA SENCERA AL EL PERIÓDICO