La nena que vivia en una capsa de sabates

Teatre | Familiar

informació obra



Companyia:
Zum-Zum Teatre
Autoria:
Ricardo Alcántara
Adaptació:
Ramon Molins Marqués
Direcció:
Ramon Molins Marqués
Intèrprets:
Begonya Ferrer Pernia
Composició musical:
Antoni Tolmos
Vestuari:
Zum-Zum Teatre i Pepa Piquer
Escenografia:
Zum-Zum Teatre
Il·luminació:
Miquel Arbizu
Producció:
Zum-Zum Teatre
Estrena:
Estrena a la Mostra d'Igualada 2014
Sinopsi:

Una nena vivia en una capsa de sabates. Allí s’hi avorria una mica però, d’altra banda, se sentia molt segura. No obstant això, un dia va trobar un llapis, va dibuixar un porta i va sortir a veure món. Després va dibuixar una papallona, una flor… Fins que un dia va ensopegar amb una pilota. Juguen juntes i la nena s’ho passa molt bé, però aquesta resulta massa petita per allotjar els seus somnis.

Edat recomanada: 3 a 6 anys

Crítica: La nena que vivia en una capsa de sabates

01/05/2014

Espectacle multimèdia per a gent d'última generació

per Iolanda G. Madariaga

L'espectacle multimèdia i la barreja de llenguatges escènics arriba de la mà de Zum Zum. Una companyia de "teatre per adults a partir de 4 anys" amb una important trajectòria al darrera. Són conscients que  aquesta "última generació" d'infants ha nascut immersa en un món tecnològic en el que el tractament de la imatge ha experimentat un gir copernicà. La nena que vivia en una capsa de sabates és un conte actual que parla de la por a abandonar la nostra zona de confort i de l'univers que se'ns obre si aconseguim superar aquest temor. Un conte per a nens i nenes de 3 a 6 anys que, en la seva plasmació escènica, combina la interpretació d'una actriu, i algun element escènic, amb projeccions de dibuixos d'animació informàtica. Aquestes projeccions  abonen, d'alguna manera, la faceta tridimensional de l'espectacle alhora que il·lustren la tradicional veu del narrador. La combinació de representacions bidimensionals i tridimensionals creen un efecte amplificador de la màgia teatral. El públic més jove s'introdueix en el món imaginari de la Júlia  amb serena naturalitat per gaudir d'un espectacle molt ben construït i amb ritme adequat.