inTarsi

informació obra


Aquest espectacle forma part de l'Itinerari Recomana
Tastaolletes
Itineraris recomana

Dramatúrgia:
EIA
Direcció:
EIA i Jordi Aspa
Intèrprets:
Armando Rabanera Muro, Fabio Nicolini, Fabrizio Giannini, Manel Rosés Moretó, Sarah Filmer “Sankey”, Quim Girón
Direcció Musical:
Cristiano Della Monica
Coreografia:
Michelle Man
Producció:
EIA , La Destil·leria
Il·luminació:
Sarah Filmer “Sankey”
Escenografia:
EIA, El Taller del Lagarto
Vestuari:
Fanny Fredouelle, Rosa Crehuet
Companyia:
Animal Religion
Sinopsi:

inTarsi, segona creació de la Companyia de Circ “eia”, és un espectacle reflexiu i visceral que té com a objectiu “fer riure pensant” o “ fer pensar rient” i que ofereix la possibilitat de mirar les coses des d’una altra perspectiva. Aquesta peça és una reflexió sobre la grandesa de trobar-se i la transformació dels sentiments: cadascú està sol d’una manera o altra, però si ho mires bé, t’adones que no ets molt diferent dels que són al teu voltant…

“Volem acompanyar al públic a submergir-se en un món familiar, un univers fet per peces de vida per les que tots hem passat, per a compartir amb nosaltres una experiència humana.

Pensem amb el públic com a acompanyant i no com a espectador, convidant-lo a impregnar-se del nostre imaginari des de l’entrada a la sala i oferint la possibilitat d’identificar-se en la successió d’estats d’ànim que composa el nostre viatge.”

Crítica: inTarsi

11/09/2016

El circ com a metàfora infinita

per Manuel Pérez i Muñoz
Un espectacle de circ no deixa de ser un trencaclosques on les peces disperses aterren, interactuen i es complementen per generar un efecte poètic que fuig d'interpretacions lineals o sentits tancats. Partint d'aquesta base, 'InTarsi' ens proposa un conjunt de personatges que plantegen, de principi a final, un ball d'encontres i desavinences, d'encaixos i discrepàncies, un espectacle en construcció permanent però ben fonamentat en la capacitat constant de generar potents metàfores.

El llenguatge de la proposta beu de les fonts més sensates de l'anomenat circ contemporani, amb absència de caràcters massa definits, simplicitats en les formes i una estètica que busca la netedat, sense concessions al barroquisme clàssic del gènere. El treball d'escenografia  (un conjunt de peces aïllades que canvien de forma constant de posició) s'acobla perfectament al conjunt i al sentit del discurs.

'InTarsi', doncs, resulta refinat i efectiu, tan net que acaba per moure's entre l'elegància i la fredor. Però no oblidem que parlem de circ, per tant la depurada tècnica, el ritme, la precisió i plasticitat dels números són la base, encert d'un espectacle per a tots els públics que exemplifica, com pocs, el bon moment de forma del circ fet a casa nostra.