L'Agrupación Señor Serrano és una de les companyies més estimulants i radicalment originals de l'escena actual. D'aquí que hagin guanyat guardons com el Lleó de Plata de la Biennal de Venècia del 2015 o un Premi Ciutat de Barcelona l'any 2016. En el seu llenguatge escènic fan servir la tecnologia, tant en la seva versió més sofisticada com en la més artesanal. Combinen el vídeo, la performance, les maquetes i la música en directe, elements amb els quals creen microuniversos en cada nou espectacle. I, de fons, sempre transmeten un missatge inconformista, com el que batega a Kingdom. En aquest espectacle, l'Agrupación Señor Serrano barreja amb esperit irreverent plàtans, King Kong, consum, coreografies virils, publicitat, punk-rock, supermercats, creixement, descontrol, expansió, multinacionals, escassetat de recursos, cops d’estat, zoofília, trap i machotes morrejant-se en una festa sense fi.
Si ja coneixeu el món excepcional d’aquest col·lectiu de creadors, pareu atenció, perquè aquí trobareu una versió corregida i augmentada del seu llenguatge marca de la casa que ja ha mostrat la seva força al Grec en els seus tres espectacles anteriors Brickman Brando Bubble Boom (Grec 2013), A House in Asia (Grec 2014) o Birdie (Grec 2016).
Vicenç Viaplana i David Muñiz premi a Eines digitals dels Premis de la Crítica 2018
"La felicitat d'actuar a Barcelona, dormir a casa, arribar al teatre amb bici", així ho resumeix en xarxes Àlex Serrano. Tot i catalitzar una de les companyies més originals i exportades de la nostra escena, la seva Agrupació Senyor Serrano amb prou feines té lloc a les sales catalanes. És un crim teatral que genialitats com 'Birdie' només s'hagin vist tres dies a la Hiroshima. Estrenat al passat Festival Grec, aquest nou 'Kingdom' ha corregut millor sort i tindrà segona oportunitat al Lliure fins diumenge.