La gran comèdia romàntica de Shakespeare amb música de Cole Porter en directe.
Un Shakespeare en una versió contemporània inspirada en les pel·lícules americanes dels anys cinquanta. Una gran companyia d’actors i actrius que ens oferiran els secrets, els enganys i les traïcions d’una comèdia sobre la frontera entre l’amistat i l’amor.
Finalista en la categoria de musical. Premis de la Crítica 2015 Espectacle finalista en la categoria d'il·luminació. Premis de la Crítica 2015 Espectacle finalista en la categoria de vestuari. Premis de la Crítica 2015
Àngel Llàcer té el talent natural de la comunicabilitat i la virtut congènita de crear bon rotllo al seu entorn, aspecte especialment valuós en un art col·lectiu com és el teatre. L'escena de Molt soroll per no res respira felicitat i gaudi en tots els seus ressorts. No es fa una lectura novedosa de la cèlebre comèdia shakespeariana, ni hi ha un biaix particularment interessant, però la Sala Gran del TNC és una festa: l'alegria va per barris i es fa encomanadissa i es treu la màxima rendibilitat de tots els elements dramàtics que entren en joc. El maridatge, aparentment estrambòtic, d'obra de Shakespeare i musical de Broadway (passat pel filtre de la cinematografia clàssica hollywoodiana) lluny de resultar un híbrid monstruós, es converteix en un potent mecanisme de gaudi, generador d'endorfines d'efectes exaltants. Fins i tot hi ha una cita a l'escena elisabetiana: els tres nivells, situant els músics en directe al de dalt de tot. Música de Cole Porter sota la batuta, també feliç, de Manu Guix; interpretacions líriques de gran intensitat, particularment en la poderosa veu d'Aida Oset (la Hero del conte), i actuacions espurnejants de Bea Segura (ben tornada!), David Verdaguer, Victòria Pagès, Lloll Bertran o Albert Triola. Un espectacle concebut en estat de gràcia i que produeix un irresistible estat d'exultació.