La gran comèdia romàntica de Shakespeare amb música de Cole Porter en directe.
Un Shakespeare en una versió contemporània inspirada en les pel·lícules americanes dels anys cinquanta. Una gran companyia d’actors i actrius que ens oferiran els secrets, els enganys i les traïcions d’una comèdia sobre la frontera entre l’amistat i l’amor.
Finalista en la categoria de musical. Premis de la Crítica 2015 Espectacle finalista en la categoria d'il·luminació. Premis de la Crítica 2015 Espectacle finalista en la categoria de vestuari. Premis de la Crítica 2015
És Shakespeare. És música en directe. És Cole Porter (i altres). Són Marc Artigau i Àngel Llàacer. És el TNC... vull dir que sabem de què estem parlant. I no ens equivoquem. Aquesta versió musical de Molt soroll per no res (una mica llarga, potser) es fa veure i fins i tot es deixa tararejar. És el que es busca. I es troba, perquè omplir la sala gran del TNC (com està passant sovint) no és fàcil.
La història d’embolics shakespeareians és divertida i alegra, colorida, animada. Ens porta a deixar-nos endur pels nostres impulsos, a passar de tot, a ser feliços, a gaudir de la vida. Hi ha alguna cosa millor, encara que haguem de trobar-la al teatre i (ai...) no a la vida? Tots aquests anhels els vivim i els cantem a través de la relació (impossible!) entre Benedicte i Beatrice, una parella tan antagònica que acaba abraçant-se. O la de Claudio, enamorat bojament de la seva promesa, Hero, però encara més atrapat per la tradició de la puresa; l’engany el posarà a prova i triarà... les cadenes de la compostura de l’època, esclar.
La posada en escena (l’orquestra en una segona planta és un encert perquè li dóna el protagonisme que al fos no tindria) acaba d’arrodonir-ho tot, traslladant la trama als temps gloriosos de Hollywood on, a ben segur, històries d’amor, d’atzar, de traïcions i de punyetes n’hi va haver un munt. Tot molt esbojarrat, molt “llaceresc” i molt divertit. Interpretada amb masses somriures, a ben segur, els amants del musical continuaran omplint la sala gran.