ITINERARIS

Fira Mediterrània 2020

Com ja és habitual, els crítics de Recomana ajudem a contextualitzar alguns dels espectacles que es programen en aquesta edició de Fira Mediterrània. Donem referències sobre els espectacles a partir de la trajectòria dels seus creadors. Més endavant, ja enfrescats dins de la Fira, Núria Cañamares parlarà sobre algunes de les propostes, vistes in situ.

Seguiu ben amatents a la fira, que es desplega per Manresa. I també amb oportunitats de seguir-la des dels dispositius tecnològics. Recomana us hi vol acompanyar.

Dansa

Luaº

L’univers femení inspira l’espectacle guanyador del Premi de Dansa 2019 de l’Institut del Teatre, qu...

Crítiques ( 2 )

Za! & La Transmegacobla

ZA! -referents de l'autoedició, la música experimental i la cultura comunitària-, la MegaCobla -quar...

Crítiques ( 0 )
Nous formats

Corpus. Xavier Bobés

Corpus és també un viatge entre un home i la seva forma, un diàleg impossible desfent les hores d'un...

Crítiques ( 3 )
Dansa | Nous formats

A puerta cerrada

Companyia: Kukai Dantza

Direcció: Jon Maya Sein

Direcció: Mireia Gabilondo

Aquesta trilogia és el resultat de les reflexions sobre el confinament per la Covid19 de Jon Maya, d...

Crítiques ( 1 )
Teatre

Comunió

Marc Sempere Moya explora el límit entre l'individu i el comú amb la gramàtica dels rituals, espais...

Crítiques ( 0 )
Dansa

SunBengSitting

Direcció: Simon Mayer

Simon Mayer, performer, ballarí, coreògraf i músic, és un dels noms destacats de l’escena austríaca...

Crítiques ( 2 )
Teatre | Familiar

La faula de l'esquirol

Direcció: Jokin Oregi

Inspirats en les faules i els contes populars, la veterana companyia de teatre familiar La Baldufa e...

Crítiques ( 1 )

Marala - A trenc d'alba

Aquest trio de dones músiques i compositores de Catalunya, les Balears i el País Valencià, ens propo...

Crítiques ( 0 )
Nous formats

Paraules que trenquen ossos. Cia Pagans

Companyia: Pagans

Direcció: Núria Clemares

La Cia. Pagans treballa l’expressivitat de la paraula i l’exploració dels recursos narratius de la t...

Crítiques ( 2 )